Jump to content
Wheeler

Old Mud Video..

Recommended Posts

Here’s a YouTube video I have of my old quad.. I attempted a hole everyone said was impossible..

This was May 5th 2012 I believe..  

 

 

Honda 355bbk, 40bweb cam, white bros full exhaust, clutch kit, HL spool locker & Executioners.. plus more... 

 

 

 

  • Like 5
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Wow!  You were in there good!  And look at the line of others waiting to also be stuck!  I'd have gotten in line and with my stock tires I'm sure I would have made it about a foot.

 

Subscribed, and rang the bell.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

always send the trusty 300 in first! ... i see that spool locker worked great! 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Wilson , I would  think that video was taken years  before the Locker  

 

I need to get Wheeler down here for a weekend of riding classes , I see portental  in him , he ain't scared --- LOL 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

yeah..., I'm probobly off on the date, i had locker on my mind, you have to admit it's a wicked looking unit. there you go wheeler ... id like to see what a es model could do, people here brag about them so much, put your money where your mouth is, eh ? 

Edited by _Wilson_™
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

@Fishfiles I was hung up bad.. sooo much mud/sand .. needed more ground clearance... I had the HL front spool locker too!

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Just now, Wheeler said:

@Fishfiles I was hung up bad.. sooo much mud/sand .. needed more ground clearance... I had the HL front spool locker too!

Did you , I see that video was posted May 5 , 2012 and that left front tire was not locking up 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

@Fishfiles I’ve noticed in the video it may appear like it’s not spinning sometimes, but can assure u it was... my arms were DEAD after that day! It was surely locked up!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

hm.... your bad influence wheeler, lol, now you have me wanting one... and the last think i wanted to do was crack open a ment 300 .....sigh, i reckon the 97 ... will become somewhat of test bike now, wheeler ... i will say this, have you thought about a snorkel ? cause it looks like she got close on that run. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 

& I “currently” have no desire to go do this anymore... I prefer just trail riding & being “able” to get thru ANYTHING I want to if need be...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
46 minutes ago, Wheeler said:

@_Wilson_™ a snorkel NEVER! not for this guy!

 

@Fishfiles here’s part 2... u can see the wheels spinning...

 

 

I watched this one already.  When he/you went into the pit from that direction I thought for sure he'd go over the handlebars, but nope, just a dead stop.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 

going over the bars you have to come to a complete DEAD blow stop, and still then, not much of a chance at low speed. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Good times!  The guys speaking Canadian in the background were cracking me up too.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...